Milšped Group proširuje svoje globalno prisustvo otvaranjem 15. kompanije članice – Milšped Italija
Milšped Group započinje godinu otvaranjem potpuno nove kompanije članice – Milšped Italija. Sa sedištem u Milanu, ova kompanija će obezbediti širok spektar usluga u skladu sa visokim standardima moderne logistike i transporta.
Kao lider u ovoj oblasti, kompanija Milšped ima za cilj uspostavljanje najsavremenijih poslovnih procesa i na italijanskom tržištu. Klijentima će biti omogućeno korišćenje svih logističkih usluga, uključujući sve vrste transporta - vazdušni, pomorski, železnički i drumski, kao i skladištenje i carinjenje.
„Milšped Group sa ponosom proširuje poslovanje u još jednoj velikoj evropskoj državi za koju verujemo da će doprineti razvoju i unapređenju kompanije na globalnom nivou. Na tržištu Italije posvećeni smo pružanju visoko kvalitetne usluge našim klijentima, pre svega verujući u fenomenalan tim ljudi koji smo izabrali, na čelu sa Marcom Bertollijem. Takođe, verujemo da će ova kompanija članica istinskom posvećenošću, neprekidnim usavršavanjem i primenom naprednih sistema Milšped Group, brzo postati prepoznatljiv i pouzdan logistički partner na tržištu koje je od izuzetne važnosti za nas. Predstavništvo u Milanu je tek prvi korak, budući da planiramo još nekoliko lokacija širom zemlje kako bismo na pravi način pokrili ozbiljno tržište kao što je Italija, ali i ojačali naše pozicije i avio i brodske servise ka tržištima SAD i Kine i našim kompanijama u tim zemljama “, rekao je Nikola Todorović, član Upravnog odbora Milšped Group i član borda direktora Milšped Italija.
Poput svih članica grupe, i Milšped Italija takođe uvodi novi standard održivog poslovanja i ekološke logistike na tržištu. Fokusirana na usvajanje intermodalnog transporta kao inovativnog standarda u logistici, kompanija primenjuje ESG strategiju radi smanjenja emisije gasova staklene bašte, čime doprinosi globalnim inicijativama za očuvanje okoline.
Milšped Italija predstavlja 15. državu u kojoj Milšped Group posluje čime je još jednom potvrdila svoju lidersku poziciju na tržištu jugoistočne Evrope i težnju za globalnim prisustvom.